Το πρόγραμμα της εβδομάδας προσαρμόζεται ανάλογα με την εποχή ή τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού και διαμορφώνεται βάση της μεσογειακής διατροφής με αγνά υλικά, ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά, φρέσκο ψωμί, νόστιμο κρέας και ψάρι, πεντανόστιμα λαδερά φαγητά και σούπες κάνουν την ώρα του φαγητού πραγματική απόλαυση για τα παιδιά μας! Ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΦΕΤ και σε συνεργασία με τη διατροφολόγο και την παιδίατρό μας παρέχουμε στα παιδιά μας καθημερινά φρεσκομαγειρεμένο σπιτικό φαγητό, φροντίζοντας στη διάρκεια της εβδομάδας να τρώνε από όλες τις ομάδες τροφών.

 

Ενδεικτικό μενού

 

 

Δευτέρα

 

Πρόγευμα:

Γάλα (πλούσιο σε ασβέστιο, συστατικό απαραίτητο για τη σωστή ανάπτυξη του σκελετού των παιδιών), ψωμί και αυγό ή φρουτόκρεμα ή τοστ.

Μεσημεριανό:

Μοσχαράκι (πλούσιο σε αιμικό σίδηρο) το οποίο μπορεί να είναι μαγειρεμένο βραστό (με πατάτες, σέλινο, καρότο, κρεμμύδι, κολοκυθάκια) ή γιουβαρλόσουπα ή μπιφτέκια και συνοδεύεται με πιλάφι, χυλοπίτες, κριθαράκι, κουσκούς, αστεράκι, τραχανά και πουρέ, σαλάτα εποχής, τυρί και ψωμί.

 

 

Τρίτη

 

Πρόγευμα:

Γάλα, ψωμί και αυγό ή φρουτόκρεμα και τοστ.  

Μεσημεριανό:

Κοτόπουλο (πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας) το οποίο μπορεί να είναι σε σούπα ή στο φούρνο με πατάτες ή με σάλτσα ντομάτας και συνοδεύεται με πιλάφι, χυλοπίτες, κριθαράκι, κουσκούς, αστεράκι, τραχανά και πουρέ, σαλάτα εποχής, τυρί και ψωμί.

 

Τετάρτη

 

Πρόγευμα:

Γάλα, ψωμί και αυγό ή φρουτόκρεμα και τοστ.  

Μεσημεριανό:

 Όσπρια (Οι βιταμίνες που περιέχονται στα όσπρια, έχουν συνδεθεί με την πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου και δυσλειτουργιών του γαστρεντερικού συστήματος), φακές ή φάβα ή φασολάδα, τυρί σαλάτα εποχής και ψωμί.

 

 

Πέμπτη

 

Πρόγευμα:

Γάλα, ψωμί και αυγό ή φρουτόκρεμα και τοστ.  

Μεσημεριανό:

Ψάρι (πλούσιο σε ω-3 και ω-6, μέταλλα και ιχνοστοιχεία και ταυτόχρονα χαμηλό σε κορεσμένα λιπαρά) το οποίο μπορεί να είναι ψαρόσουπα (σέλινο, πατάτες, καρότο) ή ψαροκροκέτες στο φούρνο με πουρέ, σαλάτα εποχής, ψωμί

 

 

Παρασκευή

 

Πρόγευμα:

Γάλα, ψωμί και αυγό ή φρουτόκρεμα και τοστ.  

Μεσημεριανό:

 Λαχανικά (πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά) φασολάκια ή αρακά ή μπάμιες ή σπανακόρυζο ή λαχανόρυζο ή πρασόρυζο ή γεμιστά, σαλάτα εποχής, τυρί, ψωμί.

 

 

 

Κέντρα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης

"Σ. Σακελλαρόπουλος"

Ελάτε να γνωρίσετε δυο ξεχωριστά σχολεία ευτυχισμένων παιδιών.

 

Ιδ. Νηπιαγωγείο - 1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός

Περικλέους - Θεοδώρου 60

43131, Καρδίτσα

24410 75354 - 6946 020 442

 

2ος Βρεφονηπιακός Σταθμός 

Πάροδος Αφάτου (πίσω απο το 7ο Γυμνάσιο)

24410 75676 - 6946 020 442

 

mailto:info@ssakellaropoulos.gr

Newsletter

Γραφτείτε στο newsletter μας.