Δραστηριότητες

  • Προσέλευση βρεφών, ικανοποίηση ατομικών αναγκών, πρόγευμα, ανάπαυση ή ελεύθερη απασχόληση. Εκπαίδευση στο δοχείο και την ατομική καθαριότητα (για παιδιά 18 μηνών έως 3 χρόνων)
  • Ατομικά προγράμματα για εξέλιξη του παιδιού στη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και κινητική του ανάπτυξη καθώς και υποβοήθηση για την κατάκτηση της αυτονομίας του (απασχόληση των παιδιών με πλαστικά παιχνόδια, γλωσσικές ασκήσεις, παραμύθια, γυμναστική. ελεύθερο παιχνίδι). Ο δικός μας ρόλος είναι να παρατηρούμε και να συμβάλουμε, να συμβουλεύουμε όταν απαιτεί η περίπτωση.
  • Προετοιμασία - Φαγητό
  • Ανάπαυση
  • Ελεύθερη απασχόληση των βρεφών

 

  • Προσέλευση νηπίων, προετοιμασία, τακτοποίηση ατομικών ειδών, καθαριότητα. Ατομική απασχόληση σε γωνίες δραστηριοτήτων. 
  • Προσευχή και προετοιμασία για το πρωινό με τη συμμετοχή των παιδιών.
  • Πρωινό.
  • Συζήτηση  - επεξεργασία θέματος επίκαιρου ή προγραμματισμένου και σχετικές δραστηριότητες.
  • Διάλειμμα.
  • Ψυχοκινητικές δραστηριότητες σε αυλή και αίθουσες.
  • Ελεύθερες δραστηριότητες (πλαστική, κατασκευές, τραγούδι, χειρονακτικές εργασίες, τεχνικές ζωγραφικής, αισθητηριακές ασκήσεις, αρίθμηση, Ελληνικοί χοροί, παιχνίδι, παρατήρηση της φύσης, προγνωστικές ασκήσεις ή ασκήσεις γραφής, παραμύθια, δραματοποίηση, κουκλοθέατρο, αγγλικά (*), χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Προετοιμασία για φαγητό μαζί με τα παιδιά.
  • διάλειμμα - Ανάπαυση.
  • Προετοιμασία για αποχώρηση για τα παιδιά που φεύγουν. Για τα υπόλοιπα νήπια απασχόληση με διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια ή παιχνίδι στις γωνιές του νηπιαγωγείου.
  • Απογευματινό.
  • Προετοιμασία για αποχώρηση των υπολοίπων νηπίων.

 

 

Χαρακτηριστικό του προγράμματός μας είναι πως δεν «κλείνουμε» τα παιδιά σε μία μόνο αίθουσα, γιατί πιστεύουμε πως ένα παιδί αυτής της ηλικίας «ασφυκτιά» μένοντας όλη την ημέρα αποκλεισμένο στον ίδιο χώρο.

Έτσι λοιπόν τα παιδιά μοιράζονται ανάλογα με την ηλικία τους σε «παρεούλες» με μία υπεύθυνη Νηπιαγωγό, αλλά δεν έχουν την «τάξη» τους (με την κλασσική έννοια της λέξης).

΄Οπως είναι γνωστό, σ' έναν Παιδικό Σταθμό δεν μπορεί να υπάρχει ένα άκαμπτο, σκληρό καθημερινό πρόγραμμα, το οποίο να τηρείται κατά γράμμα.

Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην ενεργό συμμετοχή των παιδιών στην εκπαίδευσή τους ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, έχουμε φτιάξει ένα ευέλικτο καθημερινό πρόγραμμα, το οποίο, εκτός από τις ώρες φαγητού και ύπνου, είναι δυνατόν να αλλάζει ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες και επιθυμίες των παιδιών.

Το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου μας περιλαμβάνει δραστηριότητες για:

Συναισθηματική-κοινωνική ανάπτυξη

Θεωρούμε πως ο πιο σημαντικός ρόλος του Παιδικού Σταθμού είναι να προετοιμάσει τα παιδιά με τον καλύτερο τρόπο για τη μετάβασή τους από τη μικρή κοινωνία της οικογένειας στην ευρύτερη κοινωνία.

Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες του προγράμματός μας πώς να αυτοεξυπηρετούνται, να γίνουν ανεξάρτητα, να συνυπάρχουν αρμονικά με συνομηλίκους, να μοιράζονται τα παιχνίδια τους, να συνεργάζονται, να σέβονται κανόνες, να κάνουν φίλους, αλλά και να υπερασπίζονται τον εαυτό τους. Παίζουν ατομικά και ομαδικά παιχνίδια, παίρνουν μέρος σε γιορτές και εκπαιδευτικέςεπισκέψεις, γίνονται υπεύθυνα. 

 

Γλωσσική και νοητική ανάπτυξη

Τα παιδιά συζητούν με τη νηπιαγωγό και τους συμμαθητές τους, εμπλουτίζουν τις γνώσεις και το λεξιλόγιό τους, μαθαίνουν ποιήματα, αινίγματα, γλωσσοδέτες. Κάνουν γλωσσικά παιχνίδια, ενθαρρύνονται να διηγούνται, να περιγράφουν, να διαβάζουν βιβλία.

Ευαισθητοποιούνται και δραστηριοποιούνται σε σχέση με το κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους, σχολιάζουν τις αλλαγές της φύσης ανάλογα με τις εποχές, κάνουν απλά πειράματα, ασχολούνται με ζαχαροπλαστική και μαγειρική.

 

Αισθητική αγωγή - δημιουργία

Με πινέλα και μπογιές, με πηλό, ζυμάρι, κόλλες και γενικά με όλων των ειδών τα υλικά, τα παιδιά ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν, να ανακαλύψουν τη χρήση των υλικών και διάφορες τεχνικές, να αναπτύξουν τη φαντασία τους και να απεικονίσουν τον κόσμο γύρω τους.

Το τραγούδι και η μουσική είναι ζωή. Τα παιδιά μας τραγουδούν, συνοδεύουν τα τραγούδια τους με απλά μουσικά όργανα, χορεύουν. Ακούνε και εξοικειώνονται με μουσική διαφόρων ειδών.

Τα παιδιά παρακολουθούν θεατρικές παραστάσεις, παραστάσεις κουκλοθεάτρου και θεάτρου σκιών από επαγγελματίες ηθοποιούς μέσα στο χώρο του σχολείου. Παράλληλα γίνονται τα ίδια μικροί ηθοποιοί, παίζουν θεατρικό παιχνίδι, δραματοποιούν καθημερινές καταστάσεις ή παραμύθια που αγαπούν, καταφέρνοντας έτσι να εκφράσουν ό,τι τα απασχολεί και να βρουν λύση.


Ψυχοκινητική ανάπτυξη - Ρυθμική - Γυμναστική

Τα παιδιά μέσα από προγραμματισμένες από την παιδαγωγό ασκήσεις συνειδητοποιούν το σώμα τους, συντονίζουν τα μέλη τους, μαθαίνουν να κινούνται στο χώρο, να τρέχουν, να περπατούν, να περνούν ανάμεσα από εμπόδια, να ισορροπούν και να ασκούνται και για τη γραφή.

Το μάθημα της ρυθμικής αγωγής τους δίνει τη δυνατότητα να ευαισθητοποιηθούν μουσικά και να εκφραστούν μέσα από την κίνηση, ενώ της γυμναστικής τους βοηθάει στη μυϊκή ενδυνάμωση.

Ανάπτυξη δεξιοτήτων- αισθήσεων

Κρίση, μνήμη, παρατηρητικότητα, λεπτή κινητικότητα, συντονισμός χεριού-ματιού, οπτική και ακουστική μνήμη, ανάπτυξη των αισθήσεων, απλά πειράματα, εξοικείωση με προμαθηματικές, προγραφικές και προαναγνωστικές έννοιες.

΄Ολες αυτές και πολλές ακόμα δεξιότητες πρέπει να αναπτύξει το παιδί προκειμένου να είναι αργότερο έτοιμο όταν πάει στο σχολείο για να γράψει, να διαβάσει, να λύσει μαθηματικά προβλήματα. Με πολλά-πολλά παιχνίδια και απλές ασκησούλες βοηθάμε τα παιδιά μας να αναπτύξουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες και να είναι άριστα προετοιμασμένα για το δημοτικό.

Αγγλικά

Σε μια ηλικία που απορροφούν εύκολα γνώσεις, τα παιδιά μας αποκτούν γρήγορα και αβίαστα, με τον πιο ευχάριστο τρόπο (μέσα από παιχνίδια, τραγούδια, ζωγραφική, χειροτεχνίες και άλλες δραστηριότητες) ένα πολύ ικανοποιητικό λεξιλόγιο, σχετικό πάντα με τα ενδιαφέροντά τους, που τους επιτρέπει να επικοινωνούν στα Αγγλικά.

Άριστη προετοιμασία για το δημοτικό

 

 

Κέντρα προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης

"Σ. Σακελλαρόπουλος"

Ελάτε να γνωρίσετε δυο ξεχωριστά σχολεία ευτυχισμένων παιδιών.

 

Ιδ. Νηπιαγωγείο - 1ος Βρεφονηπιακός Σταθμός

Περικλέους - Θεοδώρου 60

43131, Καρδίτσα

24410 75354 - 6946 020 442

 

2ος Βρεφονηπιακός Σταθμός 

Πάροδος Αφάτου (πίσω απο το 7ο Γυμνάσιο)

24410 75676 - 6946 020 442

 

mailto:info@ssakellaropoulos.gr

Newsletter

Γραφτείτε στο newsletter μας.